Polityka jakości

Twoja siła w biznesie!

„Doskonalenie się wymaga pracy jakościowej, nie ilościowej”

Éric-Emmanuel Schmitt

 

POLITYKA JAKOŚCI

Naszą misją i pasją jest wspieranie ludzi w odkrywaniu i rozwoju ich potencjału.

Specjalizujemy się realizacji usług służących rozwijaniu i efektywności biznesu oraz budowaniu skutecznych zespołów. W naszej pracy wykorzystujemy sprawdzone narzędzia, które pomagają Klientom osiągać zarówno wymierne cele jak również świetne relacje biznesowe.

 

W zakresie realizowanych usług rozwojowych stawiamy sobie następujące cele strategiczne:

  • reagowanie na zmieniające się potrzeby i wymagania naszych klientów przez poszerzanie oferty usług,
  • świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z opracowanymi standardami,
  • zapewnienie satysfakcji uczestników z naszych szkoleń i usług doradczych.

 

Nasze podejście do jakości:

  • wsłuchujemy się w potrzeby dotyczące potrzeb naszych Klientów i precyzyjnie dopasowujemy rozwiązania,
  • podejmujemy się zadań, dla których posiadamy możliwości ich profesjonalnej
    i terminowej realizacji,
  • podejmujemy działania wspierające utrwalanie efektów naszych usług,

 

Nasze podejście do klientów i stron zainteresowanych

W odniesieniu do stron zainteresowanych przestrzegamy następujących zasad:

  • prowadzenie działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • przestrzeganie zasad wolnej i uczciwej konkurencji oraz równego traktowania
    wszystkich uczestników obrotu gospodarczego;
  • zapewnienie poprawność i jasność sformułowań w zawieranych umowach;
  • zapewnienie poufność informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług;
  • zapewnienie realizacji usług wyłącznie przez wykwalifikowany personel i dążenie do stałego podwyższania tych kwalifikacji;

 

Mierzalne cele operacyjne, ustalane rokrocznie przez kierownictwo Spółki, są do wglądu stron zainteresowanych.

 

Cały personel Spółki zna i stosuje Politykę Jakości i procedury zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.

 

Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania mających zastosowanie wymagań w tym wymagań normy ISO 9001:2015.

 

Wrocław, 01.06.2024                                               Prezes Zarządu