Polityka jakości
Twoja siła w biznesie!
„Doskonalenie się wymaga pracy jakościowej, nie ilościowej”
Éric-Emmanuel Schmitt
POLITYKA JAKOŚCI
Naszą misją i pasją jest wspieranie ludzi w odkrywaniu i rozwoju ich potencjału.
Specjalizujemy się realizacji usług służących rozwijaniu i efektywności biznesu oraz budowaniu skutecznych zespołów. W naszej pracy wykorzystujemy sprawdzone narzędzia, które pomagają Klientom osiągać zarówno wymierne cele jak również świetne relacje biznesowe.
W zakresie realizowanych usług rozwojowych stawiamy sobie następujące cele strategiczne:
- reagowanie na zmieniające się potrzeby i wymagania naszych klientów przez poszerzanie oferty usług,
- świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z opracowanymi standardami,
- zapewnienie satysfakcji uczestników z naszych szkoleń i usług doradczych.
Nasze podejście do jakości:
- wsłuchujemy się w potrzeby dotyczące potrzeb naszych Klientów i precyzyjnie dopasowujemy rozwiązania,
- podejmujemy się zadań, dla których posiadamy możliwości ich profesjonalnej
i terminowej realizacji, - podejmujemy działania wspierające utrwalanie efektów naszych usług,
Nasze podejście do klientów i stron zainteresowanych
W odniesieniu do stron zainteresowanych przestrzegamy następujących zasad:
- prowadzenie działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- przestrzeganie zasad wolnej i uczciwej konkurencji oraz równego traktowania
wszystkich uczestników obrotu gospodarczego; - zapewnienie poprawność i jasność sformułowań w zawieranych umowach;
- zapewnienie poufność informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług;
- zapewnienie realizacji usług wyłącznie przez wykwalifikowany personel i dążenie do stałego podwyższania tych kwalifikacji;
Mierzalne cele operacyjne, ustalane rokrocznie przez kierownictwo Spółki, są do wglądu stron zainteresowanych.
Cały personel Spółki zna i stosuje Politykę Jakości i procedury zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania mających zastosowanie wymagań w tym wymagań normy ISO 9001:2015.
Wrocław, 01.06.2024 Prezes Zarządu